اصول ملاقات
تاريخ : برچسب:, | 12:10 | نویسنده : ramin
سلام.بازم سلام.پست اين هفته از خودم نيست راستش چون زياد وقت تايپ کردن ندارم از مطالب قديميي که واسه اين جور موقه ها ذخيره کردم استفاده مي کنم
قراره پست امروز دربارهي جنتلمن بودن و ژس کلي بدن و رفتار هاي مناسب يا غير مناسب واسه موقعي باشه که داريد ميريد يکيو ببينيد يا اصلا هر جايي که هستيد.توصيه مي کنم حتما رعايتش کنيد

با حرکات خود چه پيامي را انتقال مي دهيد؟

در اين قسمت چند حرکت پيشنهاد مي شود که رعايت آنها الزامي است:

1- کمر خود را راست نگه داريد. با اين کار شما به "با اعتماد به نفس ترين" انسان موجود بر روي کره زمين تبديل مي شويد.

2- آرام حرکت کنيد. زمانيکه مي خواهيد ژست هاي مختلف به خود بگيريد، بايد سعي کنيد که اين کار را با آرامش تمام انجام دهيد. به آرامي صحبت کنيد و به آرامي چشمک بزنيد. با اين کار اطمينان خاطر و آرامش خود را به شخص مقابل منتقل مي کنيد.

3- مکث کنيد. هرگاه شما را مخاطب قرار دادند، آنگاه پاسخ دهيد. به خاطر داشته باشيد که مجبور نيستيد نسبت به مسائلي که تمايل نداريد، وا کنش نشان داده و به آنها پاسخ دهيد. خانم ها هميشه قصد دارند تا تعادل شما را بر هم زنند. پس بهتر است که با طناب آنها به چاه نيفتيد. خونسردي خود را حفظ کنيد و اگر اين کار نياز به مکث کردن داشت، از انجام آن خودداري نکنيد.


رفتارهاي نادرستي که بايد از آنها اجتناب کنيد:

1- تند تند صحبت کردن يا زياد صحبت کردن. اين کار گوياي آن است که شما فرد عصبي و سطحي نگري هستيد. (حتي اگر داستان بسيار جالبي را تعريف کنيد يا اينکه صحبت کردن از جمله خصوصيات جذاب شما باشد.)

2- حرکات بدني، خنده و تيک هاي عصبي. من بسياري از افراد را ديدم که پس از اتمام صحبت هايشان خنده هايي از روي عصبانيت به فرد مقابل تحويل مي دهند. با اين کار جاذبه خود را از دست مي دهيد. اين کار نا امني و عدم اطمينان شما را نشان مي دهد.

3- عدم برقراري ارتباط چشمي. شما بايد تا زمانيکه او به چشمان شما نگاه مي کند، ارتباط چشمي را برقرار نگاه داريد. با اين کار به صورت ناخوداگاه نشان مي دهيد که هيچ گونه ترس پنهاني در دل خود نداريد.

من به شما پيشنهاد مي کنم که در مورد حرکات بدن و طريقه پيدا کردن تسلط بر آن ها مطالعه بيشتري داشته باشيد تا بتوانيد تبديل به "مرد رويا هاي خانم ها" شويد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: